Post by saiweadepdehung on Feb 9, 2022 7:36:23 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Force Reloaded ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Force Reloaded IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel primogems ▞▞▞
▞▞▞ Sky Force Reloaded 2022 version ▞▞▞
Speel dit al jaren ... Nu hebben de ellendige vilians de advertenties in een bijna irritante mate verhoogd. Vertraag met de advertenties, hebzuchtige Kretenzers!
Geweldig spel! Maar sinds de Android-update crasht mijn spel na het bekijken van de video's. zou vijf sterren zijn als dat niet zo was.
Sky Force Reloaded Arkády dijk
Een kwaliteitsspel. waarom slechts één sterbeoordeling? Als je naar het wikipedia-item kijkt en ziet hoeveel verschillende thuissysteempoorten deze game heeft gehad, verbaast het me nog steeds waarom er NOG STEEDS geen optie is voor controllerondersteuning op Android. Deze game is nu 3 jaar oud, dus praat over het negeren van de mensen die iDreams plaatsen waar ze zijn om te gaan waar de grote $$$ is...
De mechanica van het spel is goed zichtbaar op het aanraakscherm en maakt perfect gebruik van de technologie. Mijn vingers zijn te groot om de "use two fingers to power up your wapen" power-up te gebruiken, maar het verstoort het spel niet. Ik ben te laat met de franchise, maar het is mooi en goed gemaakt. Er zijn in-app-aankopen, maar voor de kwaliteitsgame zijn ze het waard. En als je goed genoeg bent (in tegenstelling tot ik), heb je ze niet nodig.
Het spel is echter goed, ik heb betaald voor de Plane Generator (in aankoop) die de productie van vliegtuigen blijkbaar dramatisch versnelt, maar niet genoeg nog steeds gekke wachttijden versnelt. KOOP GEEN GELDVERVAL. Waarom je zou moeten wachten om te upgraden is een raadsel, gewoon een andere manier om veel geld te verdienen. De aankoop zou gewoon het wachten moeten verwijderen. Google moet voorkomen dat apps je kunnen oplichten.
Dit is een zeer gepolijst en leuk spel om te spelen, maar er is een advertentie na elke missie. Ik zou dit spel kopen als ik kon om van de advertenties af te komen.. speel anders als je ze kunt tolereren!
Verslavend spel
Een van de beste games op de telefoon
Deze game is redelijk in moeilijkheidsgraad en verslaafd. Zorgt ervoor dat ik terugkom voor meer. Afbeeldingen zijn ook geweldig om naar te kijken en te waarderen. Solide game met weinig gevoel voor humor zonder dat het me afleidt van de hoofdsfeer van het spel Kreeg meteen een dubbele ster en ik vind het leuk hoe ik mijn vliegtuig kan laten crashen vlak voordat het podium eindigt om me een optie te geven voor nog meer sterrenboost , nauwelijks een exploit, maar maakt het gemakkelijker om te slijpen. De eerlijkheid van deze game doet me geloven dat ontwikkelaars een stel chille mensen zijn
Het spel ging na elk level naar een zwart scherm. Het spel is redelijk, maar de vertraging en zwarte acreens schrikken me helemaal af. Galaxy Note 10 Pro-tablet, dus het had moeten werken
super dol op het spel, 3 iap gekocht om dev te ondersteunen, maar niveau 5 is waardeloos, hou van de sleur, maar het veranderen van de kerngameplay naar langdurige nieuwe kaarten, is gewoon lui in het maken van nieuwe kaarten en het begint me af te schrikken
Het letterlijke voorbeeld van betalen om te spelen. De game zelf is erg leuk, maar de tactieken van de ontwikkelaars om te betalen om te spelen is behoorlijk walgelijk. In principe heb je 10 levens die behoorlijk snel kunnen gaan. Daarna wacht je 45 minuten op EEN leven. Het is duidelijk dat ze erop jagen dat je zo van het spel geniet dat je echt geld betaalt voor meer levens en dat is jammer, want het spel is best leuk. Betalen om te spelen wordt de kanker van online gamen en deze jongens doen hun deel om dat te versterken.
Sky Force Reloaded Arcade gsv
Best wel moelijk
Ik heb dit al een tijdje niet gespeeld, maar van wat ik me herinnerde als je niet betaalt, hoewel ze de toegang tot niveaus of upgrades niet blokkeren, maken ze het zo (althans op een later punt in het spel) dat je nodig hebt om een niveau 5 miljoen keer te spelen om elke vorm van upgrades te ontvangen. Het maakt het dus vrijwel repetitief tot op het punt van waanzin en/of je moet betalen om echt het gevoel te hebben dat je het spel hebt verslagen of sterk genoeg bent om dat te doen.
De nieuwe advertenties die willekeurig verschijnen zorgen er nu voor dat het scherm zwart wordt als je op het kruisje drukt, het spel moet opnieuw worden opgestart. Het is buggy en onaangenaam geworden, jammer toen ik eraan begon.
Mijn eerste ervaring was niet al te slecht, ik voltooide de eerste missie en de baas dacht ik tenminste... Toen de baas werd vernietigd, vloog ik om de buit op te halen en werd onmiddellijk opgeblazen en gedwongen om de missie opnieuw te starten. Absoluut gekke moeilijkheidsgraad voor de eerste missie, dit zette me af van het spel en na nog een paar pogingen vond ik het uiteindelijk meer een karwei dan een spel.
Ik vond dit spel geweldig, maar ik heb het spel na een paar maanden geopend en al mijn voortgang is nu verloren. Ik heb ook geprobeerd in te loggen met mijn Google Play-account, niets brengt mijn voortgang terug. Het is slijtage, ik heb ook een paar keer van telefoon veranderd, maar de games herstellen altijd mijn voortgang. Maar deze keer niet.
Kei leuk spel. Aanrader
Mooi hoor
Sky Force Reloaded Arkādes spēles eqy
Sky Force Reloaded Arkādes spēles eqy
Wat een geweldig spel!! Vroeger vaak soortgelijke games gespeeld. Inderdaad perfecte match tussen old school arcade en touch-technologie
Ze willen gewoon je geld. Zelfs het maximale uit je schip halen helpt je niet. Bewerken: Je wilt dat we hetzelfde niveau keer op keer spelen om te upgraden en dat zelfs vanaf het allereerste niveau. je kunt niveau 4 niet verslaan zonder de eerste 3 niveaus elk ongeveer 15 keer te spelen om de vereiste start te krijgen om te upgraden, waardoor gebruikers gedwongen worden om te kopen voor eenvoudige upgrades. Dat is iets waar je naar moet kijken.
De game is vrijwel perfect met alle gameplay-details en zeer goede graphics. Ik zou echter graag willen weten wat de knop 'Aankopen herstellen' zou moeten doen.
Zo'n mooi spel. Beste graphics en effecten met grappige interacties. Maar er zijn enkele veranderingen, speciaal wapenupgrades, nodig. Het is gewoon onmogelijk om die moeilijkste podia te spelen met de huidige maximale upgrades en ook als sommige vliegtuigen een beetje meer gepolijst zouden zijn, zou het geweldig zijn, want het enige vliegtuig dat het beste lijkt te werken, is de octopus. Ik blijf keer op keer terugkomen op deze game in de hoop wat nieuwe veranderingen en upgrades te zien, maar die zijn er nooit. Toch is het mijn favoriete spel.
De game zelf is redelijk goed, maar ik loop meerdere keren tegen een probleem aan. Telkens wanneer mijn schip sterft tijdens een missie en ik video bekijk om dubbele punten te krijgen, crasht de app en wordt er slechts een enkel bedrag aan mijn totale sterren toegevoegd. Dit is mij al 50 keer overkomen en ons erg vervelend.
Dit spel is geweldig! Goede graphics.. Geweldige gameplay... Een echt gratis te spelen dat de moeite waard is. Ik heb echter een hekel aan het kaartradarsysteem in het spel, zelfs als je de max van 1000 sterren in de radar plaatst, is er een kans van 90% dat de radar nog steeds niet op de kaart zal landen. GEPROBEERD EN GETEST... Dus als de ontwikkelaars die functie kunnen verbeteren en corrigeren, is het spel voor iedereen een goed tijdverdrijf. Proost!!
Een musthave als je van gamen houdt
ik hou zo veel van dit spel. dit is moordende tijd, je kunt dit overal en altijd spelen. ik heb het ongeveer 1 maand geleden gespeeld en nu heb ik alle vliegtuigen voltooid, alle dingen max geüpgraded en alle kaarten verzameld en ook fase 13 maar nog niet B1-B3. ik heb een suggestie voor de ontwikkelaar, voeg samen met vrienden functies toe, zodat we met 2 spelers in het spel kunnen spelen. dat is alles.
Lekker..
Geweldig spel. Maar blijft crashen en dan zal het niet opnieuw opstarten. Devs, fix dit alsjeblieft!
Stickman Revenge: Demon Slayer Hành động cgg
Het spel hapert regelmatig en sluit vanzelf af. Om nog maar te zwijgen over het feit dat het echt raar is dat de game boze vogelmuziek afspeelt wanneer ik de app open. Waar komt in godsnaam die muziek vandaan?
Ik hou echt van dit spel, het is leuk maar ook behoorlijk uitdagend. Ik wou dat er een optie was om de game gewoon te kopen, zodat je onbeperkte vliegtuigen en geen advertenties had.
Schild, laser en bom zijn BS microtransactie lokaas. Ik was klaar om ze aan te vullen voor hoe fijn de kosten voor upgrades en upgradeversnellingen waren afgestemd, maar die 3 upgrades zijn alleen goed voor walvissen. De eerste paar levels zijn een geweldige tijd, maar je voortgang zal uiteindelijk buitengewoon traag en saai worden. Het lijkt alsof op zoveel plaatsen waar ik denk dat ze iets goed doen, ze zich omdraaien en me in mijn gezicht slaan.
Goede grafiek. Goede tijd moordenaar. Al met al een goed spel. Voor degenen die klagen over de advertenties, koop de optie "geen advertenties". Voor de andere klachten, blijf gewoon slijpen en je ZULT alle kaarten, vliegtuigonderdelen en upgrades krijgen. Dit is GEEN spel dat je in een uur kunt voltooien en dat ook niet bedoeld was.
Sky Force Reloaded Arkády dijk
Super!
Ben dol op de nieuwe functies! Helaas reageert deze versie niet zo goed op mijn LG6. Zelfs met het geluid uit het vliegtuig blijft het een beetje achter en moet ik bijna op een ster gaan zitten om te verzamelen (totdat ik de magneet kan pakken). Toch zijn de graphics en het gevarieerde terrein en de vijanden geweldig. En bedankt dat je die verdomde roze raketdingen gemakkelijker te zien hebt gemaakt. Ik zal deze versie blijven spelen, maar ik geef nog steeds de voorkeur aan het origineel vanwege het reactievermogen.
Het feit dat deze game op console een eenmalige aankoop was, maakt de mobiele game een hebzuchtige geldklopperij door de ontwikkelaars. Het is onzin en als iedereen zou stoppen deze hebzuchtige mensen te steunen, zouden we terug kunnen gaan naar de goede tijd van het kopen van een spel dat we graag spelen en ze kunnen gewoon geld krijgen van mensen die hun geld gewoon weg willen gooien op skins of zo een. Het spel had intact moeten blijven zoals het op de console is gemaakt. SMH
Dure upgrades laag aantal sterren niet cool
Gewoon fenomenaal! De graphics, de gameplay, de voldoening die je krijgt bij het spelen van deze games van AAA-kwaliteit is geweldig. Ik hoop dat ze snel het vervolg uitbrengen. Dit spel is gratis! Kun je het geloven? Stellaire job dev pipz. Ga zo door!
Dit is een van de beste videogames die ik ooit heb gespeeld. Het heeft goede graphics, een goed verhaal en een goede gameplay.Uitstekend! Ik moet echter wachten tot mijn energie vol is en dat is het enige dat ik niet leuk vind, maar ik kan tenminste gewoon advertenties bekijken om alle 10 vliegtuigen te herstellen! Ik zal dit altijd aanbevelen aan iedereen die een mobiel videospel wil spelen.
Het is leuk om te spelen, maar nu op Insane Levels zal het me aan het einde niet crediteren voor geen schade als ik 100% gezond ben. Een beetje moeilijk om genoeg medailles te krijgen om naar het volgende niveau te gaan als de game me niet geeft wat ik verschuldigd ben.
Vreemd bevredigende, zeer uitdagende, verticaal scrollende shoot-em-up. Licht op microtransacties, het uitschakelen van advertenties is naar mijn mening een must (kost $ 1,99) en zoals zo weinig titels op Android is offline spelen beschikbaar (wat betekent dat je kunt spelen zonder netwerkfuncties te gebruiken in tegenstelling tot nieuwere gametitels).Graphics zijn erg mooi op Android en voor degenen die het niet kennen is dit spel beschikbaar op een groot aantal apparaten. 60FPS op S8 en hoger. Je zult waarschijnlijk de 60 halen, zelfs op minder krachtige apparaten, behalve in latere stadia.
Mooi en fijn spel. Spel dat erg is en voor vele maanden plezier bied. Tofste spel ooit op mijn telefoon gespeeld. Reclame niet te vervelend aanwezig. Dus top spel. Hou ervan! Ps zeer regelmatig update,s
Sky Force Reloaded Arcade gsv
Geweldig tijdverdrijf
Het is een super leuk spel en de ontwikkelaar is super aardig en reageert iets op een fout is kortom: geweldig
Het is een gesluierde pay-to-win. Vooruitgang is onmogelijk zonder geld of veel tijd te besteden aan het opnieuw spelen van dezelfde niveaus voordat je de volgende kunt proberen. Het heeft goede graphics en het is erg gepolijst als een spel, maar de pay-to-win-benadering doodt de ervaring. Je zult er spijt van hebben dat je er geld aan hebt uitgegeven zodra je je realiseert dat je na bijna elke 2 niveaus moet uitgeven (tenzij je bereid bent elk niveau 5-10 keer opnieuw te spelen, wat een hele klus is).
Kun je de verbinding tussen Sky Force en Google Play repareren? Ik had eerder een vrij lange reis, maar ik kan geen verbinding maken met mijn Google Play.. Uiteindelijk verloor ik mijn account
te eentonig, er moet extra vuurkracht zijn waardoor de vuurlinie verandert of uniek wordt